جامه عاشقی
و خدایی که در این نزدیکی ...
شنبه 10 فروردين 1392برچسب:, :: 17:48 :: نويسنده : abolfazl

 در مقابل تقدیر خداوند مثل کودکی یک ساله باش

وقتی او را به هوا می اندازی، می خندد

چون ایمان دارد که تو او را خواهی گرفت . . .

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداوندا
گرفتار آن دردم که تو درمان آنی بنده آن ثنایم که تو سزای آنی . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ملت عشق از همه ی دین ها جداست /عاشقان را ملت و مذهب خداست . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من جامه عاشقی به تن خواهم کرد
در وادی عشق ترک من خواهم کرد
یا وصل تو را به کام دل خواهم دید
یا جامه عاشقی کفن خواهم کرد . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خداوندا تو را می خواهم ای از خاکیان برتر
تو را می گریم ای در کهکشان جاری
سکوت بغضهایم را جوابی ده
غریبی های اشکم را پناهی باش . . .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بر رهگذرم هزار جا دام نهی
گویی بگیرمت اگر گام نهی
یک ذره ز حکم تو جهان خالی نیست!
حکمم تو کنی و عاصیم نام نهی؟

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت12:18---12 فروردين 1392
سلام
من قبلا برای پیدا کردن مطالب و عکس های جدید و جالب و خبرهای خاص ‍! دچار مشکل بودم . مجبور بودم برای پیدا کردن مواردی که گفتم به چندین سایت و وبلاگ سر بزنم . حفظ کردن آدرس اونا برام سخت بود . بدتر این که موارد مورد دلخواهم رو فقط از چند سایت و وبلاگ محدود جستجو می کردم . تا این که با محسن باکس آشنا شدم . حالا کافیه در طول روز چند بار به محسن باکس سر بزنم . انبوهی از عکس و مطلب بهم پیشنهاد میشه و من از بین اونا موارد مورد دلخواهم رو پیدا می کنم . جالبی محسن باکس این جاست که بهترین مطالب و عکس های صدها سایت و وبلاگ در اون معرفی میشه . الان من بدون زحمت به جدیدترین عکس ها ی بازیگران ، عکس های جالب و خنده دار و مطالب جالب و طنز ، انواع اس ام اس و اخبار داغی که اغلب در خبرگزاری ها منتشر نمیشه دسترسی دارم . پیشنهاد می کنم شما هم سری بهش بزنید حتما تعجب می کنید وقتی صفحه ی اولش رو ببینید چون با بیش از 1500 عنوان عکس و مطلب جدید که از سراسر اینترنت جمع آوری شده مواجه خواهید شد .
اینم آدرسش :
http://www.mohsenbox.com
موفق باشید


مهدی
ساعت18:45---11 فروردين 1392
سلام منو با اسم خاطرات زندگی من لینک کنید وخبر بدین با چه اسمی لینکتون کنم

مریم
ساعت18:19---10 فروردين 1392
سلام ممنون من اصلا عاشق نشدم این مطالبو همین جوری نوشتم

مهدی
ساعت18:07---10 فروردين 1392
سلام وب قشنگی دارید به منم سر بزنید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


.

تماس با ما
Online User